Thursday, October 9, 2008

Ini bukan announcement marah yang kau tunggu-tunggu ya Pink!

Ini announcement perasan famous sahaja. Not that there are so many people who reads this blog, but to those who do:

1 - Today officially marks the last day I'm working in Kerteh. This Monday I'll start in Kuantan.

2 - My (betol-betol) famous cousin Nadlan @ Snubnosse Don of Anime is launching his Secret Recipe at Mesra Mall tomorrow. No free meals promised ok! Ha-ha!

Till then toodles and I'll see you guys!

6 comments:

PiNk said...

hoh pnat aku refresh!!
nih sume pasal ko maki2 la nih manjang forbidden je!!
bape kali nak suh aku type komen nihhhhh

aku mahu announcement marah!

Izzah said...

selamat berkerja!:D

Anonymous said...

2 - My (betol-betol) famous cousin Nadlan @ Snubnosse Don of Anime is launching his Secret Recipe at Mesra Mall tomorrow. No free meals promised ok! Ha-ha!

I was like EHHHHHHHHHH???? It's my relative lah yang nak bukak Secret Recipe kat Mesra Mall tu!!! Family Cik Baby sume tu. Haha.

Then I realized kita share sepupu lah jugak. Aha. Bodonya aku.

Btw, cpt la bace blog baru i. NEW HOT story. Others pun welcome, welcome. Aha. Promote.

Miss u Z. Selamat Hari Raya! :)

Anonymous said...

oh yeah it's;

http://ilovemascara.wordpress.com/

:)

Anonymous said...

mau start keje kuantan ke? dekat la kau dengan kl~ sile la slalu datang melawat kawan2 sangap enjoy kt kl ni. hehe.

Azreel Aswad said...

Btol2..mari la KL. Leh banje aku nnt. :P