Tuesday, October 7, 2008

I am so gonna have Haeqal to shoot for my wedding.

Orang lain sibuk upload gambar raya, I am more excited about gambar convo yang I just got last 2 days.



Collection by Haeqal. Malas lah nak upload sekeping-sekeping banyak sangat. Kalau nak kat facebook ada.


Ini khas untuk Shima. Because when I said I got to salam with Tun, she almost cried haha!

Oh boleh tak I nak Haeqal, Bobo, Rumi, and Fahmi to shoot for my wedding? Kalah Ning Baizura.

ps: oh anoouncement marah dah buang. pasal husna kate kene censored name kompeni so tak thrill la kan. lagipon i mood baik hari ni. plus i gune censored kompeni punye internet to update blog kan. ha-ha. masibla korang :P

6 comments:

Anonymous said...

wah, ko dah amek pic convo ek..
haha nice... altho ko nmpak cm hunch back la.. :( wahh dunno how will my pic will turn out to be !


p.s. Bace x org PETRONAS??? (haha bakar2)

bboyhasif89 said...

dah konvo ek?

iLLy said...

p.s: MyGeniie itu my best friend.

kuncisudu said...

amboi, marah nampak. baru sebulan tu, banyak lagi menanti.

Izzah said...

wah!tun mahathir.jeles nih.

kalau macam ni saye pun nangis:D

Husna said...

hm.

macam tak censored je company mane.

hope your boss tak bace your blog la :)

chill.