Wednesday, November 5, 2008

because my kids will be named Umar, Idris, and Hud;

so I need to find the father first haha!

that's why I named my cars names that my kids will not get haha.

that has the pan-english sound;
doesn't need to have a good meaning;
starts with the letter A;
sound handsome and yummy!;
and most of the time, named after someone I fell in love heads over heels at that particular time.

so you know already why I cannot name my latest baby. Hurmph! Luckily I have you guys who shot the names like you've been thinking of em!

So out of all suggestions, I'm down to a few that I can't help but to giggle to myself. And now;

...

...

...

...

...

...


I cannot wait to have that fine blended frappucino with Mieza!

(and Hazirah and Raja and Chuna and Seema and Ain and Pinku and semua orang but you guys bayar sendiri ok!)

And yes it's Aaron! The handsome and yummy and tough and super duper heroic Aaron! (just pray I don't make love to it haha!)

Dear, after you habis exam, datang kuantan, and kita pergi Starbucks naik Aaron ok!

Lots of Love!

ps: Raje has a new verb for people who always cancel plans. EHEM. and I have a word replacing gedik. contoh ayat: "hey Pink kau jangan nak memey oke!" haha.

14 comments:

botolbiru said...

wow
mieza won the contest
hahaha xpela, byr sendiri ek zac
hurm,

Azreel Aswad said...

Umar,Idris,Hud to juz figure of speech ker? Juz to show nk letak nama yg ada meaning?

Haha.. Ker kau mmg siyesly assume all ur future child will be boys? Coz the by way u treat Amalin I thought u want baby girls. :P

Hani said...

haha. byr sendiri k hazirah!

aswad,
ape2 pon, find me the father first! :P n apsal plak all my children will be boys. there will also be sara, umaira, and zahara.
haha.

wah! kilang anak ke ape!

Mohd Najmie said...

lama tak singgah blog kau
tapi ari ni aku singgah kerana tajuk topik yg menarik
tapi aku tak phm!

"wah! kilang anak ke ape!"
hahahah! aku gelak bace ni

Anonymous said...

aku rase ko scam.
ko xde pon voucher tuh.
saje soh kami2 neh bg name.
publisiti murahan.
pastuh saje bg org yg xminum kopi menang.
wehh adil sket bole x?

sampah!

-raje yg being a sour grape sbb kalah !!!-


p.s. wahahahhaha jk je ok!! please laa jgn terase, if terase pon, i dont care. hahaha :)

Anonymous said...

baru 6 tu zac, kalau kilang mesti mau ribu2 lemon. :P

PiNk said...

aku x bersalah pun
ko yg memey

ces!

Hani said...

najmie, ko xphm sb ko xbace dr awl! haha

raje, wahahahahahahahha akhirnya kau tertipu jugak. penat x pk all the names siap pk name azhannnnnnnnnnn haha

xpe nnt aku buat satu voucher frap yg boleh klaim kat aku je!

ps: aku tau ape ko nk ckp di sebalik i dun care kan! haha

abrak, doakan aku selamat la 6 JE pon haha

pink, kau memey!

A. F. said...

apa kate ko reserve sorang anak ko utk diberi nama alia. nanti bile dah besar leh kawan2 dia panggil dia pink plak

Hani said...

taknak nnt die memey dan sengal. haha.

PiNk said...

hahaahahha gile ker bonzerrrrrrr

Hani said...

tak tak bonzer x giler. kau yg giler. haha

kaymalini said...

hope umar can be real umar.

*umar*
hishh..perasaan terusik.

Hani said...

owos cik fatbulous. no offense k!