Thursday, November 19, 2009

Hello. Saya pelajar yang FAIL MRSM.

Apparently, my 'QUIT from MRSM' record in year 1999 was recorded as 'FAILED'. Haha.
 
How do you Failed MRSM anywayyyyyy??? Like, fail periksa ke ape ni?
 
Yang bestnye, when I called M to ask about my hutang with them, yang ada rekod ialah RM30 masa tahun 1999.
 
'Tapi dik, kat rekod MRSM ni cakap, awak Fail. Kenapa Fail eh?'
 
Dia pulak yang tanya kita.... How should I know???
 
'Errrr maybe sebab saya quit MRSM masa Form 1 kot?'
 
'Ooooo. So hutang yang RM30 ni hutang apa?'
 
HAHA WEH SERIOUSLY 10 YEARS AGO SHOULD I REMEMBER?!
 
the best thing is no one has any clue how much I should pay for my computer loan. How do I know no one knows? Because I was put on hold for like 10 minutes and passed to like 4 departments but everyone keeps on mentioning the RM30 1999 punye cerita!
 
Haha. kalau dah gomen...

3 comments:

Mag said...

haha..lucu! bayar je lah z 30 ya =P

Aishah AR said...

berapa kali ansuran ko nk bayar rm30 tu? hahahahahhaa


thanks for making my day with this funny story...

Anonymous said...

hahahaha. rm30 je? :P then ko nye computer loan kene bayar ke tak? ke dia include dlm skoler je?