Monday, November 23, 2009

Entry Ala Nafnang Pertama Saya

Hallo. bertemu kita di sesi 'Entry Nafnang Pertama Saya.' Untuk sesi penyesuaian diri, hari ini saya adalah wanita tanpa kerjaya yang income source nya diragui ramai. Anda pula adalah salah satu daripada 934 follower saya.

Walaubagaimanapun, hasil nafnang RM1.5K saya ini adalah hasil stalking silent reader. I love you! Mari kita mula.

Just imagine Life without wedding?

Last weekend I was invited by Nafnang to attend a wedding (hakikatnya, i crashed the wedding) with other blogger.


Dari kiri : Foxy Mama and Papa to the bee.
(Ciri entry nafnang 1: harus ada gambar other bloggers.)


Ini saya, Azxhannieywraheewiyeyim.

(ciri entry promo nafnang 2: ambil gamba sendiri!)


Wedding tersebut telah diadakan di Taman Tamadun Islam Convention Center.


(ciri entry promo nafnang 3: harus ade gamba dewan mengarut!)


Pengantinnya adalah unknown dan pasangannya adalah unknown

(ciri entry promo nafnang 3: harus ade main subject yang tidak dikenali mcm nippon paint atau blackberry!)


Tapi saya kenal wedding planner nya (kakak besfren saya) dan Official photographer nye (Esah. takdela gamba die!)

(ciri entry promo nafnang 4: harus ade gamba dalam dewan dengan org lain untuk membuktikan kita berjaya membawa nama nafnang kesana.)


Oh tapi tak sempat snap gamba food dah hentam dulu!
(ciri entry promo nafnang 5: harus ade gamba makanan, tin susu, oreo!)

Overall it was a nice wedding. SLideshow die bikin gua nangis beb! adoiiii.
Thanks nafnang! Lainkali bawa saya lagi. Harap-harapnya dapat lah 45 komen baru up sket income nafnang saya.

ps: amcam ok x kalau ade NN bole dpt rm1.5k tak sebulan??!!

5 comments:

miserlyn said...

hahahah ba wa da ha u met.hahaha tin susu dan oreo dan megi and other femes ruotine standed needed wajib ade utk post nafnang.igt tuh.if not,u xkn dpt free2 1.5k.gmbr hot wjb ade.

dueng said...

amoih...lawa ko senah. macam mak datin dengan hand bag rantai emas gitew. awat tak pakai bracelet pearl atau rantai emas berjela2, barulah ada gaya datin gitew. ko ni senah, aku tengok dah macam datin dah. gaya dah ada, aksesori je ko tambah ye senah oi. sesuai~~~

*mode lelaki lembut wartawan hiburan yang gedixs amat yang teramatlahhhh suka ngumpat*

Mag said...

budus la u z!

kaymalini said...

boleh add by the naffnang doh ni.

Unknown said...

wedding is great 2 get great life