Wednesday, November 18, 2009

Bahasa Sejarah.

Do you know that after 6 years, SPM Bahasa Melayu and Sejarah still on the same day. Gila apa? Tau tak for some people Sejarah is like between life and death???
 
Sebanyak-banyak hari apa motif letak 2 paper killer on the same day! Weh BM killer kot untuk kita yang tak puitis macam A Afiq Malik and Zahiril Adzim!
 
Sejarah? BENCI SEJARAH!!!!!! Still cannot think of why we need to learn Sejarah. Hate it by principle!
 
And apekes paper Add Maths still lagi 3 hours. Add Maths kalau bagi 14 hari pon tak siap kot!
 
Oh I'm so glad SPM is soooo over now haha sebab seriously I hate most subject I ambek because I have no choice macam Sejarah tuhlah.
 
Hari ni adik-adik start SPM. OMG diorang nak SPM, kita yang sakit perut. Esp when they texted mintak doakan diorang. Oh No horrrorrr nyerrrr!!!
 
I wanted to tell my brother that SPM was the hardest thing ever in my life (amboi meriahnya hidup SPM je dah the hardest thing) tapi I wanted to less his mind by not thinking that he's going thru the hardest thing in his life.
 
Tapi susah kot SPM. Lagi susah dari FYP2!
 
Oh Adik, Best of Luck!
 

7 comments:

Elena said...

Aye aye, SPM was the hardest thing. Mentally exhausting!

Tapi mungkin sebab tak ada factor horror yang lain seperti masalah duit, masalah boyfriend, masalah acne dan masalah kena bar sebab attendance!

And I sucked at BM. Still do haha!

Azreel Aswad said...

Never get A's for BM..my mom said because of my handwriting. So even thought how good of essay I wrote..it will be ugly. Hahaha..

Sejarah kena pandai goreng fakta..masuk nyer bnyk2..bedal je bg jd mee goreng mamak tambah rojak. Sbb correct point will be taken..and no minus marks if the fact u stated is wrong. Thats how I get B3 for Sejarah. :D

During my year..Addmath was the 1st subject!! WTH!!! Not enough time to practice!!

botolbiru said...

hahah my sis pon spm gak arini.
yeah bm and sejarah should separate
but add math. hurm 14 hari pon xlh siap.i agreed. by i guess you got good result for it kan even tho 3hours jer.hehehe

anyhow, good luck for your brother and my sister.

p/s:fyp2 xbyk kene hafal compared to spm.terlebih2 fakta kene igt. fyp2 kamu yg pikir nk taruk ape.hahah

Ainul Hafiz said...

i have to agree, spm is the hardest paper in life! even paper degree pun tak sesusah spm!

Unknown said...

Hear, hear!

BM wasn't my best subject either.
Haihh SPM~ Tapi belum lepas FYP2, so takboleh compare lagi.

Hihi :)

Afiq Malik said...

Hani,

Apa SPM? Apa FYP II? Apa masalah acne?

fail.com.br/

Afiq Malik said...
This comment has been removed by the author.