Monday, July 25, 2011

Justice for Captain

Mengingati semula detik kekalahan itu cukup mengecewakan Fadhli yang mengakui gagal menyerap tekanan biarpun pernah melalui pengalaman lebih hebat berdepan Indonesia di final Piala Suzuki AFF tujuh bulan lalu.

“Saya mengakui tidak dapat menyerap tekanan, memang saya sudah mempunyai pengalaman berdepan tekanan lebih hebat pada Piala Suzuki AFF sebelum ini tapi perlawanan pusingan kelayakan Piala Dunia ini berlainan.

“Saya kecewa dengan prestasi saya sendiri, saya minta maaf tapi saya tidak patah semangat sebaliknya kalau masih diberi peluang untuk perlawanan kedua, saya akan berikan aksi terbaik dan buktikan kemampuan sebenar,” katanya.


- Fadhli Shas to Harian Metro, 25 July 2011



I missed the moment when Safiq Rahim was red-carded. Only today i got to watch it on youtube. I CRIED. i'm a true WAG yo, can't help it.


image from the net.

#JusticeForCaptain, come on #HarimauMalaya. Ledakan gawang Singapore dengan Gol kita.

Negara Kita, pemain kita, rakyat kita, padang kita! Hitam kuning go tigers!

1 comment:

Mag said...

hitam kuning hitam kuning go tiger~