Monday, January 25, 2010

25 Januari 2010

Before I forgot I need to thank Aswad, Mazriff, and Intan a bunch.

Acara sambutan kedatangan saya ke Kuala Lumpur weekend lepas sangat meriah. We had an intimate Karaoke session at Redboxria Sogo KL.

Tak payah ramai-ramai tapi menyakitkan hati, tak payah lompat-lompat sampai pening, tak payah jerit-jerit sampai pecah suara.

Just a few Korea songs and watching Kaped doing his kawaii moves dah cukup (adekah sesuai perkataan jepun menggambarkan kekiutan lagu korea haha)

Tak boleh nak explen betapa seronoknya saya. Esp acara mempermainkan mereka carik stesen minyak lepas tuh blah haha :P:P sumpah tak sengaja oke!!!!

Rindulah korang. Sumpah weh sumpah rindu giler. Patutnya hari tu lepak mamak pulak sampai subuh kan tsss. Next time ok! Next time!

ps: Karok dengan kazen pon bes esoknya. Amboi amboi tahun ni Staff Redbox seantero Malaya dapat bonus sebab Cik Memey dah pandai swipe swipe American Express LOL!

4 comments:

Azreel Aswad said...

Haha..best2..kawaii xleh describe kaped. Dlm bahasa korea aegyo kot. :P

Hmm..dh xde rezeki. Tu la..lenkali dgr je ckp aku..jgn degil2. Cari stesen minyak je dh sejam. Kalo lepak mapley bnyk topik dh tu leh open.

Next time 1 more round k? Alang2 dh jd member kena la fully utilize. Haha..

simah said...

oih. xajak karok. majuk r gini. fineeeee

~lalala~ said...

weh z, ko lupe tambah "mknan yg sgt byk". aswad, len kali nk isi minyak2 penuh2!

z, dtg lg, w/o curfew!

Azreel Aswad said...

hahaha..aku bedal kreta ayah aku ar! mana tau dia x isi minyak. Xper..lenkali aku isi full tank. Jgn kata Shah Alam..nk gi lumut kenang zaman kat utp pon boleh.