Friday, September 18, 2009

Hari meminta maaf sedunia.

So today, people will start to change their FB status and latest blogpost and all. And starting from tonite, the phone will be cramped with SMS and calls.
 
I get that people. (wah bitter gile)
 
But ini adalah pengakuan saya secara terbuka. Don't bother asking me for forgiveness. Aku dah maafkan kau orang semua the minute the sins is committed.
 
This is the reason why; aku percaya yang dosa-dosa aku dekat kau orang semua adalah double dosa kau orang terhadap aku.
 
So kalau ikut sistem barter, aku lebih satu dosa dari kau orang semua, jadi aku lebih layak untuk minta maaf.
 
To mama and ayah who could so impossibly be reading this, maaf sebab lepas setahun bekerja kakak masih menyusahkan mama and ayah in terms of financial-wise. Haha ini gaji RM10k pon belum cukup dow!
 
To adik-adik pon samelah, sorry sebab kakak tak boleh support korang haha loser sial kakak korang!
 
Untuk officemate, maafkan saya yang sombong, angkuh, riak, gedik, dan garang. Anda memang paling sporting.
 
Untuk rakan-rakan lelaki yang mana secara tak sengaja telah bersentuhan kulit, dan rakan-rakan perempuan yang pernah melihat saya tanpa seurat benang, maafkan saya kerana telah mengheret kalian keluar dari syurga. Bertaubatlah!
 
In the spirit of Raya, dengan ikhlasnya saya telah reset counter dosa kamu semua menjadi KOSONG. Sila celebrate dengan makan rendang!
 
p/s: Ikhlas itu adalah sesuatu yang besar. Aku letakkannya dalam hati-hati manusia yang terpilih sahaja. - Firman Allah SWT (please find the source!)
 
 
 

1 comment:

kaymalini said...

baru nak je nak mintak maaf kalau ade salah silap.so cik meme dah maafkan.so kekek nak wish selamat hari raya.