Tuesday, September 30, 2008

Whatever Seven

I'm trying to kill some time here so let me be ok. Cik Izzah, thanks for making me do this. Ha-ha.

1. I'm an avid blogger. I write and read blogs a lot.

2. I am a better manual-cars driver than an auto-one.

3. Whenever I'm driving, perkara yang paling I pantang is, kereta depan yang suka brek-brek. And co-pilot yang tidur. Ha-ha.

4. I have a pair of very sensitive eyes. I'm allergic to bawang and sunshine (not you budak kecik!) ke sunlight. Whatever.

5. I watched Grey's Anatomy religiously. I am now talking to myself in Grey's tone.

6. I have all different names for all phases of my life. School I was Azhani, MRSM I was Zhani slash Zac. UTP I was Zac/Mia. Work I am Hani. So whenever I text all my contacts it goes like "Selamat Hari Raya - Azhani/Zac/Mia/Hani". Belom campur family. Boleh?

7. I hardly give a care about anything. Macam contohnya "Wey dah buat FYP blom, besok present!" You can look straight to my eyes and you can really tell I don't give a fcuk. Try me!

Oh besok dah raya tapi hari ini I kerja. Bukan macam orang bank yang malas nak load duit sampai semua machine Out Of Service. (Oh I can say this sebab I kerja ok so eat it!)

Tak baik emo akhir Ramadhan kan! SO Happy Hari Raya everyone!

7 comments:

botolbiru said...

zac
saye tahu kamu kebuhsanan
tp apakan daya
duty calls kan

selamat hari raya
maaf zahir batin

Anonymous said...

PALING PANTANG, CO-PILOT TIDO.

mmg wtf !
HAHAHAHHAHHA

woooohoooooooo !!!!!
im the best co-pilot ever existed !

*shrugs* ;)

fat ass said...

hahaha .

selamat hari raye dear !
maaf zahir batin ;)

PiNk said...

nak duet rayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Izzah said...

haha:D
tanx kak hani:D

baru nak teras tadik.ngaa:Dsunshinetu bole putihkan muke oke:P

Anonymous said...

salam lebaran dari..
http://action-kamen.fotopages.com

dtg rumah aku raya...
dpt duet raya limeploh hengget

Raieza Hanim R said...

Selamat hari raya!
Maaf zahir & batin :)