Monday, August 27, 2012

Dejavu Teragung


Sunday morning rain is falling..haha..suddenly i had this craving for nasi lemak ikan aya. yes well memang senang nak carik nasi lemak ikan aya kat kota lumpur ni kan. so i pun telan air liur je lah.

But suddenly i had this idea, since my brother is arriving from the Dungunland that evening and I will pick him up from the Hentian Putra might as well i asked him to tapau some for me.

So i texted him;

'Kalau belum naik bas, tolong beli nasi lemok ikan aya 2 bungkus, kuah asing!'

only to his reply;

'sorry kakak, dah naik bas. tapi pagi tadi mama dah tapau nasi lemak ikan aya for kakak, akif ada bawak ni, ENAM BUNGKUS'

Subhanallah. NOTHING BEATS MOTHER'S INSTICNT! I CRIED LIKE CRAZY KOT.


So there, me and brother at williams, i was so happy i get to eat my nasi lemak ikan aya, i belanja him spagheti zrong zreng tak ingat nama ni.

And no, I did not habiskan the whole 6 bungkus la. haha. i habiskan 5 je.

No comments: