Friday, December 19, 2008

Backpacking.



Korang rase, can I survive backpacking?

No comfort duvette; no proper bed; no proper toilet; no proper food; no hairdryer; no proper shower; no stable telephone reception; no electricity; no internet connection?

Can I? Kak Jaja doubted it. Even I Myself doubted it. But I'm gonna challenge myself.

Macam tak sabar la pulak nak backpacking with Love Love next summer! Yahuu!

On a side note, every Thursday I mesti keluar malam. Pasal dekat TV ada cerita horror. 2-2 I cannot stand. 2-2 Boleh mengigau.

Puaka Niang Rapik and Gadis Melayu. Memang senfak (courtsey of Pink)

So semalam I pergi sini;



Wadehel they project the Puaka Niang Rapik to the Wide LCD Screen complete with the Sound System! Argh!

Terpaksalah I bukak cerita backpacking with Love Love. Divert attention. Hoho.

ps: FYI name je kemaman kopitiam, but it's in kuantan, ok? so I xdelah pegi kemaman untuk jumpa anyone in particular haha.

6 comments:

Izzah said...

oh makan kat cni memang sedap:)
puaka niyang rapik seram?taadelaa..btw ustaz tu memang hensem koot:D

botolbiru said...

i dont think u can survive
but zac..

prove me wrong!!!!
hahahah

have fun babe

PiNk said...

potpet2!!

oi aku yakin ko bole! hahaha tapi bag ko mesti besar dan ko mesti larat angkat lah ok! hahahaha

Anonymous said...

whoa.. ur also using the term "next summer" !!

haahha cool B)

best2.. back packing! :)

simah said...

aku percaye ko bulehhh z!! :)

leks rrr..xhorror pon cite puake tu.. aku gelak tgk hantu yg beragam2 muke. ari khamis aku adalah ari byk gelak! hehe.

Anonymous said...

backpack?
perghhh