Friday, February 5, 2010

5 Februari 2010

Waktu lunch I terima panggilan dari seorang wanita.
 
Hello..
 
Hello.. Hurm.. Awak kenal Aizuddin tak?
 
Aizuddin? Aizuddin mane eh?
 
Aizuddin Ramli.
 
Aizuddin Ramli, rasa macam tak. Aizuddin Khalid (Aizu) and Aizuddin Zainal Abidin (Rudy) adalah.
 
Tapi nombor telifon awak banyak kali keluar dalam bil saya.
 
Awak sure nombor saya ni.
 
Yes yes 012-bla bla bla
 
Hurm btol dah tuh. Awak dari mana ni?
 
Dari Pulau Pinang.
 
Oh Sorilah saya memang tak ada kawan nama Aizuddin dari Penang.
 
Tapi kenapa nombor awak banyak kali dapat call dari nombor saya.
 
Nombor hp ni ke or no lain?
 
No lain. No rumah. 04-something
 
Tak adalah. Sungguh! Saya tak kenal mana-mana Aizuddin dekat Penang.
 
Ok takpe. TQ
 
Ok OK OK. Aizuddin mana pulak ni?! How did this happened. Seriouly misteri nya. At some point I ingat ada orang keji buat panggilan hangit ke ape ke kan. But it turns out to be serious pulak.
 
How did this happen actually? Gila horror traumatik ingatke nak kene attack ngan bini orang lagi!
 
 

5 comments:

Mag said...

aku pon sok mo ingat panggilan hangit kalu orang pelik2 call. tapi biasanya mung jer suke wak panggilan hangit

kaymalini said...

tambahan.rosal aizuddin nop buh mane weh

kaymalini said...

tambahan.rosal aizuddin nop buh mane weh

Azreel Aswad said...

Haha..ok ler tuh.At least dia x terjah je terus.

(tibe2 rasa mcm nk contact hotFM or HitzFM utk zac lak..hahaha)

PiNk said...

haha kesian. slalu jadi mangsa