Monday, October 19, 2009

Cerita weekend ini.

1. Perjalanan dari Kuantan to Puncak Alam amil masa 12 jam. Gile pancit bridesmaid terjun haha.
 
2. Kak Lili bertunang sangat cantikkkkkkkkk. the family looks happy gila. Tunggu pic from J n OP!
 
3. Cousins left me for the Karaoke session. Sedih gile I was not informed there was a Karaoke session and got left padahal I was in KL jugak! But there was the preparation of the engagement going on + sembahyang hajat so if I knew pon I still couldn't join because I wanted to be part of the preparation hee. Buttttt I would feel better if I knew oke!!!
 
4. I hope they feel guilty for not including me and Kak Jaja and I think they did haha so I feel better now butttttt they need to replace the karaoke session next time kalau tak takmo jumpe dah! haha
 
5. Finally dapat pergi Jalan Damai lagi after yearsssss but this time tak pergi Rawsha dah, pergi Andalus pulak. Dapat shisha lagi bes bes (walaupun most of the time it was conquered by the guys but I managed to chip in sket sket lol)
 
6. Sessi bergelak ketawa kat Andalus tergendala sedikit sebab terasa sangat sedih ditinggalkan. Tapi still managed gelak sampai terkencing. Kalau tak sedih terberak agaknya.
 
7. Jumpe John finally. Siapa John? Nantikan... Jeng jeng jeng. 
 
8. Tidur hanya kurang dari 7 jam. 1st nite slept at 4am (buat pelamin hantaran gosok baju and all BUKAN pergi karaoke ok!) bangun pukul 8am (breakfast sedap at rumah Kak Lina and teman Petunang pegi make up kt Klang). Then straight event bertunang - openhouse rumah Aunty Al - dinner rumah Abg Bad - Andalus @ Jalan Damai - KLIA - Nasi Lemak Pak Ayub @ Shah Alam - rumah Kak Gee @ 930am baru tido balik tu pon for half an hour je grr grr.
 
9. Hampir-hampir lepak @ Lepaq tapi tutupla pulak. Celebrate Deepavali ke korang???
 
10. Tak jumpe kawan - kawan and Mekarians pasal HECTIC gile with cousins! Love love!

1 comment:

kerel said...

thought ur going to snub house...
wuz there... hahaha ` :D