Friday, June 15, 2012

Women.


I sebenarnya bosan kalau cakap hal kahwin cinta bagai ni, benda lumrah tak payah eloborate. Macam tweet 'lapar..lapar..', buat apa tweet, dah lapar makan, tweet tak menyelesaikan masalah.

I lagi bosan bila bercerita tentang orang tak boleh move on. Bosan der, lagi-lagi kalau yang kena tinggal dengan BF. cerita sedih sobsob perlukah aku delete dia dari FB. waffak wey, MOVE ON. nak delete, delete. Dia tinggalkan kau, YOU MOVE ON, tu je. Jangan nak jadi ramai-ramai sangatlah, mentang-mentang orang lain ada masalah cinta mu pon nak jugak, BOSAN TAU DOK.

Lepas tu umur 26 ni ada lagi kawan I yang 'tak faham perangai boyfriend'. Subhanallah, orang lain dah beranak pinak, dah dah lah mu buat perangai high school mu tu!

Pastu ada pulak yang call radio cakap 'sedih boyfriend watsapp perempuan lain panggil sayang-sayang, saya boleh maafkan dia tapi saya takkan lupa' aku dengar ni dah nampak dah pergh YOU GO GIRL! sekali 'sebab dia belanja saya makan durian' haha cheap, cheap women. if you wannabe cheap, don't be cheap on national radio please.

ni lagi best ni, ada kawan I boyfriend dia tinggalkan dia sebab mak tak suka, teka apa dia buat? SHE JUST MARRIED THE NEXT GUY SHE MET. waw. win much? move one much? I tak tau ni kategori apa, kesian pon ada, kenapa kecewa pada seorang lelaki dibalas dengan cinta pada lelaki lain? cinta ke? ke lebih bermotif dendam? cinta konon, aku beli dengan harga 20sen.

kebanyakan masalah cinta ni bosan. kebanyakkan nya banyak sangat belajar dari novel, filem melayu terkutuk, filem english romantic comedy sangat!, lagu, status fb orang lain. adoi. bilalah nak maju.

perempuan, move on boleh tak, please.

kesian lah dekat orang yang susah nak carik kebahagiaan. I bahagia dengan tengok TV je dah rasa bahagia, rasa puas. don't complicate life please.

Aku harap kartika tak baca ni dan kata 'ada jugak orang update blog gini' benda nyata terang lagi bersuluh, but seriously, i dont get some women.






No comments: